Kontakt

Information om beställningar och produkter
Om du är intresserad av statusen på din beställning, vill kontrollera varans tillgänglighet eller eventuellt vill komma överens om personlig avhämtning.
Mån – Fre: 8:00 – 16:00 (CET) +359 42 952 905
Vi svarar vanligtvis inom 24 timmar info@knifestock.se
Bild på knivar - KNIFESTOCK

Besök oss personligen i Bratislava

Bratislava - Petržalka
Einsteinova ul. 18
85101 Bratislava

Mån – Fre 10:00 – 21:00
Lör – Sön 9:00 – 21:00

Butiken hittar du på första våningen vid Nay Elektrodome (utgång från parkeringshuset, vid rulltrapporna).

I butiken kan du betala kontant eller kontaktlöst med kort.

FAQ - vanliga frågor

Lista över de vanligaste frågorna och svaren som ni ställer till oss. Om du har en specifik fråga, vänligen använd formuläret i högra delen, som vi kommer att försöka svara på så snabbt som möjligt.

Vad är den genomsnittliga leveranstiden för varor?

Leveranstiden för varor beror på vår lagerstatus.

Varor märkta som i lager skickas varje arbetsdag. Den genomsnittliga leveranstiden med vald kurirtjänst inom Sverige är 3-4 arbetsdagar. Du kan följa statusen för din beställning med hjälp av spårningsnumret som du har fått i din e-post.

För produkter som inte finns i lager, beror leveranstiden på tillverkaren/leverantören. Denna leveranstid beror främst på transporthastigheten och tillgängligheten av varor i ett externt lager, som kan ligga utanför Sverige. Särskilt med de aktuella gränsåtgärderna kan vi inte garantera samma leveranshastighet från andra länder.

För exakt information om leveransen av en sådan beställning, tveka inte att kontakta oss, antingen via telefon på +359 42 952 905 eller via kontaktformuläret.

Hur kan jag betala för varorna?

Under beställningsprocessen har du möjlighet att välja mellan olika betalningsalternativ som erbjuds.

Du kan betala för dina varor på följande sätt:

  1. Betalning med kort online - via en säker betalningsportal. Det snabbaste och säkraste betalningssättet.
  2. Betalning med PayPal online – via en säker betalningsportal.

 

Varorna förblir säljarens egendom tills full betalning och mottagande har skett, men risken för skada på varorna övergår till köparen vid mottagandet. Faktureringsuppgifter för köparen kan inte ändras i efterhand efter att beställningen har skickats.

Vad gör jag om jag inte är nöjd med varan och vill returnera den?

Om den beställda varan inte motsvarar dina förväntningar, kan du returnera den. Tack vare vår enkla returprocess kan du hantera det enkelt, snabbt och framför allt utan bekymmer.

Steg för att returnera varan:

  1. Du kan returnera varan upp till 30 dagar efter att du mottagit den
  2. Fyll i returformuläret
  3. I det sista steget av formuläret, ladda upp ett foto eller en skanning av fakturan/kvitton och ett foto av den förpackade produkten i originalförpackningen
  4. Skicka in returformuläret.

 

Vid reklamation eller retur av vara, vänligen skicka produkten till följande adress:

  1. Packa och skicka varan på egen bekostnad till adressen:

    Milena Klimova
    EXPANDECO - Knifestock
    Svedviksvägen 48
    149 43 Nynäshamn
    SWEDEN

 

Villkor för retur av varan:

  1. Datumet för att skicka tillbaka varan måste vara inom 14 dagar från mottagandet
  2. Du måste fylla i returformuläret, inklusive bankkontonumret i IBAN-format. 
  3. Varan får inte vara använd, måste innehålla alla originaletiketter och taggar, och vara förpackad i originalförpackningen, så att den kan säljas vidare.
  4. Vid upptäckt av skador på varan har vi rätt att minska återbetalningsbeloppet med kostnaderna för att återställa den till försäljningsbart skick.

 

Ytterligare information om returmöjligheter finns i reklamationsvillkoren.

Hur behandlas mina personuppgifter?

Säkerheten för våra kunders personuppgifter är vår högsta prioritet. När vi driver nätbutiken KNIFESTOCK behandlar vi endast de personuppgifter som är nödvändiga för att skapa en beställning och som är markerade som obligatoriska fält i beställningsprocessen - främst namn och efternamn, leveransadress, telefon- och e-postkontakt.

Vid kontakt med oss via kontaktformuläret behandlar vi endast de personuppgifter som är markerade som obligatoriska.

Mer information om skydd av personuppgifter och cookies hittar du här.

Kan ni matcha priset? Konkurrenten har ett bättre pris än vi.

Hittade du produkten till ett bättre pris? Skicka oss ett meddelande med en länk till produkten via kontaktformuläret, eller direkt till e-post info@knifestock.se, så matchar vi priset. Om det är möjligt, erbjuder vi även ett ännu bättre pris.

  • Det måste vara en produkt som återförsäljaren har i lager
  • Återförsäljaren måste vara baserad i Sverige
  • Det måste vara en ny och oskadad vara, inte begagnad.

Efter en prisjustering är det inte möjligt att använda en rabattkupong. Vi förbehåller oss rätten att inte matcha priset om det föreslagna priset ligger under våra interna riktlinjer.

Jag var nöjd med mitt köp, var kan jag ge er ett omdöme?

Det är trevligt att höra. Du kan lämna din positiva recension på följande sätt:

  1. På den specifika produkten på vår hemsida som du har köpt
  2. Trustpilot - https://www.trustpilot.com/review/knifestock.se
  3. Genom att lägga till en recension på Google Maps
    1. Lovec Aupark Bratislava


Tack för din tillfredsställelse och vi ser fram emot ditt nästa köp.

Har du en annan fråga? Skriv till oss

Om du har en specifik fråga, vänligen använd formuläret, som vi kommer att försöka svara på så snabbt som möjligt.

Faktureringsuppgifter

SHADOW Slovakia s.r.o.
Cabajská 42, 949 01 Nitra
Organisationsnummer 50231111
Momsregistreringsnummer 2120318211
Momsregistreringsnummer SK2120318211
Handelsregister vid distriktsdomstolen i Nitra, avdelning: Sro, insättningsnummer 40399/N

Returadress

Milena Klimova
EXPANDECO - Knifestock
Svedviksvägen 48
149 43 Nynäshamn
SWEDEN

Kundsupport

Telefonservice

Mån – Fre: 8:00 – 16:00 (CET)

+359 42 952 905

 

E-post

Mån – Fre: 8:00 – 16:00 (CET)

info@knifestock.se